Blondie pt1

I eftermiddag, på tåget hem, kommer jag att lyssna på den konservative tyckaren (jag tycker att tänkare, filosof och teolog är jobbiga titlar jag helst håller på avstånd) Phillip Blond.

Jag har lagt upp en länk till hans Rise of the red Tories-artikel och haft den liggandes ett bra tag nu utan att ha hunnit/orkat tränga igenom den. Jag håller tummarna för att Andrew Marr får till en bra intervju.

Observera att länken till Start the Week kan vara ogiltig (eller rättare sagt att podcasten kommer att sorteras bort) efter en veckas tid.

One Response to Blondie pt1

  1. […] eget klädmärke”. Just Philip Blond har fått utrymme i den här bloggen tidigare. Dels här och dels […]

Kommentera

