Fredagen 3:e juli – bloggblogg

Det har varit en bra bloggvecka. Många har hittat hit tack vare min Depeche Mode-recension. Som sagt tidigare så har det slagits rekord i antal träffar per dag på sidan (DM-recensionen har puttat ned inlägget om MJs död i läsnings-toppen) och antalet träffar verkar dessutom ha stabiliserat sig kring den nya rekordsiffran. Detta gör det mycket roligare att blogga.

Vidare ska påpekas att det har uppdaterats i veckans fotbollsinlägg (om uttrycket tillåts) efter det att jag har hittat en meningsfrände i gratispressen. Gott så.

Småskojigt att notera är att det har gjorts fyra sökningar på namnet ”Stefan Santos”, just det, den trevlige killen som svarade på mina mejlfrågor om Mariestadsreklamfilmen. Jag hade hellre sett att folk hade sökt på ”Åkerlund+klantarsle” men det kan jag(1) inte styra över.

Det har börjat trilla in kommentarer också. Mycket välkommet.

Om trenden håller i sig kommer antalet träffar gå ned dramatiskt under helgen. Jag får ofta bara typ 5 % av veckans träffar under helgerna. Det verkar som att mina läsare kollar in här under arbetstid, inte mig emot, bara ni inte går in med smutsiga skor.

Under helgen finns överhängande risk för uppdateringar så stay focused – Believe the clever-lution!

/Indy

(1) Dessvärre!

Kommentera

