Monday, bloody Monday…

Så, vad har man att se fram emot i veckan…

På min mp3-spelare ligger det bland annat en fil om elisabethansk hämnd-teater och en fil om moral och ny politik (den senare till hör Michael Sandels Reith-föreläsnings-serie). Jag hoppas få tid att plocka ned några anteckningar för att bloggen ur dessa.

Dessutom väntar jag svar ifrån Chimney Pot-gänget och Spendrups-Stefan i mitt pågående ad crusade. Det hade förstås varit en höjdare om Sam Wilson skulle återkomma med ett, förhoppningsvis positivt, besked också.

Under helgen har jag själv varit med och deltagit i en podcast-inspelning tillsammans med två goda vänner, något jag hoppas kunna länka till genom den här sidan inom en snar framtid.

Veckan kan börja…

Kommentera

