Ad Crusade pt4

Medan andra bloggare förolämpar högljudda big brother-bönor och jagar kvällstidningsjournalister som hobbyskriver smygrasistiska kioskdeckare så kränger jag på mig GW Persson-västen och ger mig ut på jakt efter 90-tals-80-talshårdrockare och jämtländska livsnjutare.

Dessvärre har det gått rätt trögt på sistone. Jag har inte höra av Sam Wilson sen senaste kontakten (dokumenterat i pt1). Jag har inte heller fått något svar ifrån Spendrups efter den senaste mejlväxlingen med den trevlige brand managern Stefan Santos. Vid det här laget känns nästan som ett tvång att droppa hans namn i tid och otid nu eftersom det är ett av de mest frekventa sökorden som leder till min blogg.

Detta i sin tur får mig att tänka tanken att Spendrups kanske just nu följer varje steg jag tar i den här bloggen eftersom spåren (som jag inte brytt mig om att ens försöka dölja) leder hit.

En annan teori är att nämnde brand manager sitter och surfar sitt eget namn på måfå. Kanske är han lite mer intresserad av sitt eget ”brand” än om den där öl för livsnjutare…

Oavsett viket börjar jag tröttna. Jag vill se resultat av mitt kampanjande. Om jag får en larger-than-life-sized Stormare i papp utanför mitt fönster som halsar bärs samtidigt som han har två silikonbrudar under varje arm eller om det resulterar i att Spendrups tvingar Åkerlund att vandra land och rike rullad i fjäder kvittar det lika.

Jag vill kunna blogga vidare om britter och politik kryddat med bra låtar och roliga klipp utan att behöva psykologisera över jämtars liv och leverne.

Kommentera

