Vilka är mina läsare?

Det har nu gått ungefär en månad och en vecka sedan jag började blogga här. Det har varit rätt bra respons här och trafiken har varit oväntat hög. Jag hade 66 träffar dagen då Michael Jackson dog, innan dess hade jag haft ungefär hälften av det. Jag trodde att det skulle bli en long-time-high men jag har faktiskt kommit upp i mer än det dubbla antalet träffar/dag ett par gånger sedan dess.

Det är roligt att se vad folk söker på för att hitta hit. Nedan finns en lista på vad folk har knappat in i sina sökningar:

alexander rybak 9
depeche mode köpenhamn 8
fantasy namn 7
depeche mode köpenhamn 2009 6
”stefan santos” 4
https://goindy.wordpress.com/ 4
depeche mode parken köpenhamn 4
nigaz 4
fantasynamn 4
citat från böcker 3
ripmj.com 2
goindy 2
brittisk tv serie 2
alexander med fela 2
depeche mode låtlista 2009 2
bio engineering 2
depeche köpenhamn 2
depeche mode recension parken 2
bored to death 2
jonas sandqvist 2
mariestad öl peter stormare 2
britiska tv-serier 1
indy blogg 1
han är min kopia 1
depeche mode låtlista köpenhamn 2009 1
”gunnar lindstedt” schultz 1
depeche modes konsert på stadium i köpen 1
gamla indy låtar 1
statshuset 18 juni 1
depeche mode köpenhamn 2009 -biljett, -b 1
wendy williams 1
depeche mode 1
depeche parken 1
charlie brooker 1
bret easton ellis citat 1
augie fabela 1
# https://goindy.wordpress.com/ 1
bilder depeche mode + köpenhamn 1
depeche mode+köpenhamn+publik 1
barnarov 1
depeche mode+köpenhamn 1
big boll på värnhem 1
backstreet boys 1
real madrid+ekonomi 1
christian wulff indy 1
”pontus schultz” ”gunnar lindstedt” 1
spellista depeche mode parken 2009 1
omvänt v-tecken 1
parken depeche låtlista 1
låtlistor depeche mode parken 1

Så vad lär jag mig av det här? Ska jag utveckla min site till en ren Alexander Rybak-sida för att maximera läsarantalet? Roligast är ändå Stefan Santos-träffarna tätt följda av sökningen: ”han är min kopia”.

Kommentera

