Ad Crusade pt5

Medan andra bloggare fotar sig själva i Monki-provrum, förolämpar tjejer på nätet och lägger ned humorsajter så kränger jag på mig GW Persson-västen och ger mig ut på jakt efter reklamare som är polare med Madonna och jämtländska sexmaniker.

Jag kan meddela alla mina läsare att jag under veckan har mottagit ett brev(1) i från Advertising Standards Authority (ASA) där de låter meddela att de har tagit kontakt med TV3 för att utreda saken. Jag har även fått veta hur jag själv kan gå vidare genom att höra av mig igen och komplettera min anmälan.

Sommarstinn på sol och god medelhavsmat så känner jag mig inte särskilt motiverad att komplettera alls. Jag anser att det är mycket som tyder på att jag har rätt(2) i(3) det här ärendet.

På sin höjd kan det hända att jag kompletterar den här sidan med brevet som jag mottog.

(1) Just det. Ett vanligt jävla pappersbrev.
(2) Just det.
(3) Just.

Kommentera

