Intermission – Carl C Hägmarks artistlista

5. Dave Stewart. Musikalisk pionjär tillika cultural engineer. En av de största. Kolla in klippet. En av mina absoluta reklamfavoriter. Kommer förmodligen att vara på min lista över reklamklassiker.

4. David Bowie. Popens kameleont.

3. Bono. Rockens frälsare. Ett tag hade jag en mobiltelefon från märket (red) och jag hade U2s duett med Mary J Blige som ringsignal på den.

2. Brian Eno. Han skapade Microsoft-jingeln.

1. Du! Nätet skapar enorma möjligheter! Tack vare social medier som MySpace, Facebook och lagliga nedladdningssidor kan Du bli min idol. Kanske är du redan min idol, bara att du inte vet det än!

2 Responses to Intermission – Carl C Hägmarks artistlista

  1. […] Carl C Hägmark till Washington, känd sen tidigare för regelbundna GoIndy-läsare (1, 2 och 3). Detta resulterar i många glada […]

  2. Indy skriver:

    Det här klippet med Dave Stewart kan vara det roligaste som någonsin har visats på TV.

Kommentera

