Träfflistan: 16 juli till 16 augusti

Så här såg topp-10-fördelningen av träffar från sökmotorer ut på min sida från 16 juli till 16 augusti.

folkporr 49
fantasynamn 7
2012 trailer 6
michael jacksons grav 4
citat om böcker 4
alexander rybak 4
moomsteatern 3
# https://goindy.wordpress.com/ 3
depeche mode parken 2009 3
fantasy namn 3
santigold 2

Då har jag ändå inte inkluderat sökningar på ”svensk folkporr”, ”folkporr + nylander”, ”folkporr + josefin brink” etc. Jag tror att jag har lärt mig hur man når framgång på nätet.

Veckans hedersomnämnande (1 träff):

afrikansk brudar på bild

2 Responses to Träfflistan: 16 juli till 16 augusti

  1. Anneli skriver:

    Fantastiskt! 😀

    • Indy skriver:

      vad kan man säga? det fortsätter att trilla in både folkporr-sökningar och dessutom en och annan ”dr indy”. det finns mycket fantasi (av olika natur) hos internet-folket.

Kommentera

