Charlie Beckett och POLIS

En spaning/varning för framtiden: Under den senaste månaden har jag snubblat över Charlie Beckett, direktör (director) för POLIS, beskrivet av BBC Media Shows Ed Stourton som en journalistisk tankesmedja. Beckett har förutom nämnda program också varit med i The Guardians Media Talk podcast.

Jag rekommenderar en koll på POLIS hemsida (länk ovan). Fliken POLIS papers innehåller många intressanta artiklar. Det finns också en länk till Becketts egna blogg. Den är förmodligen jättebra och intressant den också men jag förlorar fokus när jag ser ett inlägg om Twitter som Carl C Hägmark hade kunnat skriva.

Något säger mig att det inte är det sista ni kommer att höra av vare sig POLIS eller Beckett på den här bloggen.

Kommentera

