200 inläggsjubileum!

Då var 200 inläggs-gränsen passerad. Det var svårare att nå upp till 100 än till 200 och i den här takten lär det snart vara uppe i de 300 eller varför inte 500.

Det här är ett jubileum som återigen för fokus till frågan om jag skriver för mycket och långt. Där finns det ju bara ett svar att stå till tjänst med: ja, det gör jag.

Jag ska passa på att flagga för att man inte behöver läsa allt om man inte vill. Det finns fantastiska möjligheter att sålla, bland annat genom att använda sig av kategori-flikarna på högersidan av bloggen.

Till exempel kan man klicka på Arsenal 09/10 om man bara önskar följa Wengers manskap eller klicka på Långsökt skit om man önskar följa helgdeckar’n Mainer vid Götlaborgspolisen.

Under veckan som har gick har det faktiskt, mot mina farhågor, slagits rekord i antal besökare på bloggen. Det är kul att se att folk hittar hit och kommer tillbaka.

En ändring som har skett på bloggen under veckan är att jag måste godkänna varje kommentar som läggs in (tidigare räckte det med att ha blivit godkänd för en tidigare kommentar). Jag hoppas att ni kan ha överseende med detta. Jag lovar att gå igenom inkommande kommentar så ofta jag kan.

Tack till mina läsare som står ut med mig. Jag lovar mer av samma varor som ni har blivit vana vid.

Kommentera

