Allt härefter Mainer

Det har varit en lugn vecka på bloggen. Förra veckans rekordantal på träffar/dag och träffar/vecka lär stå sig om det inte händer något sensationellt under helgen vilket, knowing my audience, verkar högst otroligt.

Otroligt, vill säga, om inte kommissarie Mainer vid Götlaborgspolisen har fått en stadig läsekrets. Av döma av träffarna under de senaste dagarna har en del sökt sig hit på just hans namn (träfflistan för senaste månaden kommer i nästa vecka). Som sagt, från och med ikväll blir det återigen den obligatoriska helgdeckar’n som fortsätter.

Om det känns lite tomt här idag, fredagen 11:e september, så kan det bero på att det saknas en lista. Förra veckan avslutades listan på brittiska brudar som jag avgudade under 90-talet och jag har dessvärre inte tagit mig i kragen och ersatt den med något nytt. Jag är öppen för förslag ifrån läsekretsen.

Härmed tackar jag för veckan och låter The Mainer Show ta vid, som vanligt med reservation för att jag kan komma att göra något blixtblogginlägg under helgen. Den som söker ska finna och kan till och med finna något nytt här alltså.

Tills nästa vecka och trevlig Mainer (20:00 fre- till söndag)!

/Indy

Kommentera

