Helg för Indy

Så där ja. Då var det nästan helg igen. Och helg på GoIndy betyder… ja vad betyder det egentligen?

Ikväll är det återigen dags för helgdeckar’n, Mainer vid Götlaborgspolisen, att dra ut på jakt efter kriminella element. Från fredag till söndag följer ett nytt kapitel vid vanlig sändningstid, 20:00. Räkna med nervrafflande högspänning.

De som har missat tidigare (och senare) kapitel kan alltid göra sin egen DeLorean DMC-12 och läsa alla hittills publicerade inlägg här.

Särskilt glad har jag varit över de som faktiskt har lyckats klicka sig in på inlägget om TUC-konferensen. Att se att det har en appeal bland min läsekrets, måhända inte så stor i jämförelsen med träffar på ”folkporr”, glädjer mig och ger hopp om mänskligheten.

Nu ska jag ta det lugnt och återhämta mig med en stilla hemmakväll i sällskap av en ny episod av Media Talk. Enligt puffen ska det handla om att brittiska kulturministern är på väg att öppna upp för varuplacering i TV. Inte var mans kopp te men hos mig betyder det ett upplopp.

Trevlig helg och varning för eventuella ”blixtinlägg” under helgen.

Kommentera

