300!

300! Sparta? Nej! 300 inlägg!

Då var 300 inläggs-gränsen passerad. Det var svårare att nå upp till 100 än till 300 och i den här takten lär det snart vara uppe i de 400 eller varför inte 500.

Under de två senaste veckorna har antalet besökare på bloggen faktiskt fallit för första gången på väldigt länge. Det känns skönt att ha gallrat bland en del läsare. Oss emellan; en hel del av dem höll inte måttet.

En ändring som har skett på bloggen under de två senaste veckorna är att jag har fått in en hel del kommentarer. Det är kul tycker jag och tackar och bockar och lovar svar där det kan vara påpassligt.

Tack till mina läsare som står ut med mig. Jag lovar mer av samma varor som ni har blivit vana vid.

Kommentera

