Supergleed – A New Hope

..Och medan vreden (well, vrede och vrede…) rinner ur mig fylls jag av hopp och glädje.

Jag kollar på den amerikanska succé-serien Glee och finner mig själv märkligt imponerad och upprymd. High on life? Nej. Mer hög på TV. Riktig TV-underhållning. En kvart efter att programmet har tagit slut har jag redan ”fuskat” och kollat framtida framträdanden. Risken finns att jag tröttnar innan vi har nått fram till episod två.

Tack TV4 för att ni har köpt in Glee.

Och när jag ändå är igång. Tack till SVT som återställer balansen efter superglättiga Glee med lite härligt ultravåld signerat Stanley Kubrick.

Kommentera

