Årets TV-händelse

Jag låg på soffan efter en hård kväll och lät TV:n gå. Jag vet, det finns ingen ursäkt men jag såg på Talang. In på scenen leder de den här mannen med gravt nedsatt syn (kanske till och med helt utan syn, vem vet?). Innan klippet börjar har man faktiskt fått följa karl’n lite närmare. Det ligger rätt mycket förväntningar i luften när han går på scenen alltså.

Jag hade kunnat skriva tusentals tecken om varför det här klippet är så briljant men jag låter det tala för sig själv.

2 Responses to Årets TV-händelse

  1. Lots skriver:

    älskar rubriken också. ”göra ett världs rekord”.

Kommentera

