Kontrovers! Indy sparkar upp en skitstorm inför valet! Outrage!

Byggt på tidigare erfarenheter av svensk politisk retorik och kontrovers-törstande medier (japp, jag syftar på det här missödet, vilket i sig är en intressant tidsresa) bestämmer sig GoIndy för att sätta svensk media i brand.

Ladies, Gentlemen, Americans, jag ger er…

*trumvirvel*

GoIndy jämför Reinfeldt med Hitler:

jämförelse mellan Reinfeldt och Hitler

En jämförelse mellan Reinfeldt och Hitler.

Reinfeldt har inte hatt. Hitler hade hatt.

Reinfeldt har en grön tröja som signalerar miljömedvetenhet och källsortering. Hitler hade på sig en uniform som signalerar folkmord och världskrig.

Reinfeldt, och den svenska demokratin, blev utsatt för ett attentat då en reporter  ifrån tv-programmet Ballar av stål sprutade vatten på honom när han närvarade vid premiären till Pirates of The Caribbean 2. Hitler utsattes även han för attentatsförsök, bland annat när den skogstokige scientologen Tom Cruise, för dagen maskerad med lapp för ögat, försökte spränga honom och hans stab i luften.

Så där ja. Då var det gjort.

Hur reagerar du på ”Kontrovers! Indy sparkar upp en skitstorm inför valet! Outrage!” på Goindy?

* Jag blir glad – 0
* Jag blir arg – 9999999992923923925667932
* Jag blir nyfiken –84966678988543542
* Jag bryr mig inte – 1

2 kommentarer till Kontrovers! Indy sparkar upp en skitstorm inför valet! Outrage!

  1. Henrik skriver:

    Nu vill vi se Björklund-Stalin. Och Eriksson-Pol Pot.

    • Indy skriver:

      Researchen börjar här och nu… Hur många pansardivisioner har Björklund? Började Eriksson sin karriär med att sälja mobiltelefoner på Carphone Warehouse i Bridgend?

Kommentera

