En förvarning inför valet

Indy misstänker starkt att vi kommer att dränkas i den här sortens skit som i bästa fall inte betyder någonting alls.

Fredrack Oreimafeldt

Fredrack Oreimafeldt. Typ.

I värsta fall (om man byter Reinos nuna mot Sahlins) innebär det att miljoner LO-medlemmars pengar har hamnat i fickorna på hos den här liraren. Jag lyckades skapa min egen Hope-Reino på tio minuters tid i fantastiska Paint. Förmodligen kommer Gelin få en stor slant till sin nya medier-satsning och jag förväntar mig bättre. Det ska även tilläggas att jag kommer hålla Gelin personligt ansvarig om det kommer någon och knackar på min dörr och stör mig medan jag kollar på Cheryl Coles Fight For This Love på youtube.

Hur reagerar du på ”En förvarning inför valet” på Goindy?

* Jag blir glad – 7459591
* Jag blir arg – 7954626459221
* Jag blir nyfiken – 4345945855451
* Jag bryr mig inte – 98923489324023032238

5 kommentarer till En förvarning inför valet

  1. Henrik skriver:

    Oj, oj, Tryckfelsnisse har visst varit framme. Det ska såklart stå NO HOPE under Reinfeldt.

    • Indy skriver:

      Vafalls?!? har Banksy kapat Henriks alias? Jag tror minsann att vi har att göra med satiriker.

      Ett tag tänkte jag om jag skulle sätta ordet ”mope” under men jag lyckades avstyra det tilltaget. Jag motiverar mitt ”hope” med att det är slött och inte särskilt nyskapande, vilket kan vara ett generellt omdöme om vad jag har sett av svenska valkampanjer (minns senaste EU-valet).

  2. Henrik skriver:

    Nope?

    • Indy skriver:

      Skulle funka bra den med. Eller rent av ett ”on a downward sl-ope”? Vad sägs om ett ”cannot c-ope”? Möjligheterna är otroligt många. Lite för många rent av.

  3. Henrik skriver:

    Öppet mål. Det är ingen sport.

Kommentera

