Glad i hatten – slut på modebloggandet

Temavecka ”modeblogg” är över. För den här gången. Bara ett till inlägg, ok?

Efter att ha överdoserat bilder från Alexander McQueens höst/vinterkollektion 2009/2010 bestämde jag mig för att skaffa hatt. Tillfället gavs under en bakfull vandring genom Camden (omskrivet tidigare i det här inlägget, där jag kastade en Brian Eno-referens till mina läsar-svin) och tillfället togs.

Idag är jag en hatt rikare. Dessvärre har jag inte ännu haft den på mig. Inspirationen kom från följande:

Karl för sin hatt

Karl för sin hatt

Så här ser min hatt ut:

Min hatt

Min hatt

För att fylla hatten med innehåll har jag läst Umberto Ecos Baudolino, Luke Haines Bad Vibes, Michael Hodges AK47 och Mike Davis Planet of Slums. I bakgrunden skymtar Neil Gaimans American Gods.

Kommentera

