The Bourn… Äsch.

I veckan som har gått har jag hunnit se Bourne-trilogin. Det var angenämt.

Varför det? Jo, för att…
1. Europeiska städer har sällan varit så snygga.
2. Visst, amerikanska säkerhetstjänsten dödar folk, men det finns några snälla personer där också.
3. Bourne ser ut som den unge Jan Rippe (mest känd som Roger i Macken).

En sak bekymrar dock. Under hela veckan har tokigt överskattade Blue Man Group, som jag trodde hade lagt av sedan minst ett halvsekel tillbaka, dykt upp när jag ser på TV6. Jag trodde att de var i Sverige för att uppträda på Melodifestivalen men nu visar det sig att de i själva verket var här för att göra någon slags jingel till nämnda TV-kanal. OK.

2 Responses to The Bourn… Äsch.

  1. Caroline skriver:

    Preppar med Bourne vantan pa Green Zone?

    • Indy skriver:

      Det var så det paketerades av TV6. Skamlös promotion å ena sidan. Å andra sidan helt ok actionthrillers. Jag tycker om dem. Bourne-filmerna alltså. Green Zone har jag inte lika höga förväntningar på. Rykten säger att fantastiska Imperial Life in the Emarald City ska filmatiseras och då går jag hellre och ser den.

Lämna en kommentar